Black and white


Vilken vecka gott folk. Jag börjar komma in i en skön rytm, roliga saker händer hela tiden och det mesta är på topp.
Jag har ju som jag nämnt tidigare, tagit tag i teorikursen. I tisdags hade jag min första lektion och den var faktiskt riktigt spännande. Vad jag har hört från andra så har det mest varit 1½ timmas lärarlett sovande. Surprise- I stayed awake! För en sån som mig (som inte kan koncentrera sig när man läser en bok) är nog teorikursen rätt så bra. Jag har hört olika åsikter, en del tycker som mig, andra ser det som bortkastade pengar (eftersom man faktiskt kan läsa allt de säger i boken). Vad tycker Ni ?
Måste passa på o berätta lite om lördagen. Det blev utgång i Mariestad för en gångs skull. Riktigt trevligt! Vi var ett litet gäng på förfest och sen drog vi till Statt. Det är roligt att se skillnaden mellan Mariestad och Skövde (de två städerna som jag håller till mest i). Det är helt complete olika stämningar, folket beter sig annorlunda beroende på vilken stad man är i. Det finns olika "traditioner", folk klär sig annorlunda, frisyrer osv osv. Inspirerande ;)

Det börjar bli sent, med tanke på att man ska upp 05.30, så det blir inte mkt mer skrivit av mig idag :)
Ha det fint ! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med till 100% när de gäller teorikursen ;)

2009-01-26 @ 15:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0