Was a long and dark December


Mitt liv just nu är som en hysterisk sommarsegling då du måste hålla båda händerna på ratten för att ens ha någon chans att klara naturkrafterna. Det kan både vara på gott och ont, men när du inte ens hinner med vindens snabba omvändning då är de inte alltid så kul.

Just nu är jag otroligt stressa över skolan, mycket som händer där just nu känner inte riktigt att jag hinner med allt så bra som jag vill göra de. Dagarna till vara utställning börjar ticka ner och jag är inte alls i takt med min tidsplan. Men har kommit upp med massor med nya idéer som jag hoppas kan hjälpa mig att ro ihop de här.
Bloggen som nu se blev inte alls en så lyckas start som vi hade tänkte oss, har haft otroligt mycket i skolan har blivet långa dagar. Det tråkiga med de hela måste jag säga är att jag satt fyra timmar och läste massor om modet som kommer att komma och nu har jag inte hunnit med och dela med mig av allt som jag vill. De är otroligt vad tiden går for., Sen har även L vart sjuk tre dagar och de komplicerar ju till de otroligt mycket eftersom vi är två stycken som ska ro ihop de här tillsammans.

De tråkiga med allt som händer just nu är att man hinner inte ens njuta av att vi snart slutar skolan och går ut i de fria, varken jag eller L hann ens med studentfest. Så som vi hade sett fram i mot de men skolan måste ju gå fört. Jag hoppas på en riktigt bra vecka nästa vecka och jag hoppas ni håller tummarna för oss också!

Annars har min helg vart riktigt bra men när de är mycket i skolan så kan man ju inte slappna av på helgen heller, de är så att jag läser 100poöng extra så de betyder att jag har nästa mer än tre timmar i veckan extra. Så har stora funderingar till att hoppa av en 50 poängs kurs men samtidigt så vill jag så gärna läsa den.

Någon som har ett tips kanske hur jag ska göra, ni som har tagit studenten? Är de någon ni ångrar som ni vill ha gjort den sista tiden?

Själv så är jag så förvirrade över allt just nu, men hoppas på en ljus framtid snart då jag ska få svara på alla mina frågor.


Tänk om man alltid kunde följa naturkrafterna att någon annan visade vägen för en.
♥E

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är den mest inspirerande o. starkast p, du kommer säkert komma på ett svara.

2009-01-18 @ 22:25:33
Postat av: Anonym

Du kommer att gå långt....

2009-01-19 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0