Love me when i need you....


Idag är enda dagen i veckan ni kommer få en titta i våra små dagböcker. Jag vet inte riktigt vad ni tycker om de, men jag tycker de är toppen. Inte för att jag tycker de är jobbigt att gå in och skriva, bara det att jag gillar att ha mitt liv för mig själv. Så klart vet mina nära vänner om vad jag har för mig på dagarna, fast så klart kan vara svårt för dem att hänga med i tempot också ibland.

Men frågan är ju nu vad jag har haft för min på den närmsta tiden, hänt ganska mycket och mitt minne är kort så ni får uppdatering på min helg. I fredags var det först fika med Anna efter skolan, så klart hamnade vi på rådhuset där jag fick mig en uppdatering. Sen hem och fixa lite för att sedan åka iväg till Ekholm för att tillbringa kvällen med vänner. Lördagen blev de en sovmorgon sen efter det gymmet så skönt att äntligen vara frisk så jag kan träna hur mycket jag vill igen. Kvällen tillbringade jag med Johan, bio och massor med prat alltid lika kul, vi fick även besök av Erik som hade en riktigt fin överraskning. Söndagen ställe jag klockan för jag hade blivet fråga om jag ville vara med på ett genrep, i dansen innan premiären. Så klart hade jag tackat ja till de, så det var jag och alla ledare typ men de var riktigt kul. Något som jag verkligen ska gå på i höst, imorgon börjar den nya terminen på tränings fronten, så ska bil kul att se vad de har hittat på för kul. Sen har jag bara slappat och pluggat idag, helt klart en typiskt söndag. Ibland kan jag ha svårt att förstå varför man ska hata söndagar, de är ju den dagen du verkligen riktigt kan ta de lugnt och fokusera på dig själv! Jag brukar ha min spa dagar hemma och träna långa pass, en sån dag kan man ju inte annat än älska ibland.



Nu i veckan har jag inte riktigt så stora planer än, Tove har kommit hem från sälen så ska försöka hinna med att träffa henne. Sen är de studentfest på tisdag inte riktigt så sugen på att gå, så får se hur de blir med det. Men jag ser fram i mot en kanon vecka som vanligt! Hörs igen om en vecka, hoppas ni har haft en bra vecka och kommer ha! Njut av livet!

Kommentarer
Postat av: M

Vart är de studentfest på tisdag?

2009-01-12 @ 15:57:51
Postat av: Sv: M

Studentfesten är i Skövde på bogrens! (150dagar kvar)

2009-01-12 @ 17:57:27
URL: http://isidays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0