Everything


Har alla varit sjuka den här veckan ? Känns nästan så... Varit dålig sen i tisdags (eller måndags?) men är äntligen på bättringsväg, fortfarande förkyld.

I fredags klarade jag av årets "ångest problem"- hitta balklänning. I found my dream! En riktig bakelse- en lila en. Känns otroligt skönt att redan ha det avklarat. Nu ska jag bara hitta skor och väska som matchar, såååå roligt =)

Jag har gått och blivit en bio-fantast. Eller åtminstånde fastnat för några av de senaste biopremiärerna. I lördags var jag och såg Benjamin Button's otroliga liv. Riktigt bra film, lite utdragen- men fruktansvärt välgjort  (om man bortser från några kassa animationer som störde verkligheten). Sötare gubbe får man leta efter... Se den!


Brad Pitt, spelade den underhållande Benjamin Button

I morgon har jag EN lektion- psykologi. Känns inte speciellt lockande att åka fem mil för den lilla timmen. Men det är åtminstånde ett intressant ämne. Det är läskigt när man börjar tänka på hur människan fungerar och hur vi påverkas av olika saker. Intressant som sagt...

Vi började ju- som Ni märkte, med en ny blogg-idé här förra veckan. Vi hade en modevecka och hann åtminstånde med halva veckan innan jag blev sjuk. Den kommande veckan är det FÄRG VECKA- lär Er allt om färger och hur de påverkar oss.

Kära vänner och underbara läsare- Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0