Renoverings projekt- påbörjat !



Mina damer och herrar, nu ryker allt vad isidays innebär och vi lägger in ett nytt upplägg från och med måndag. Vi har drygt 1 månad kvar av vårat kära projkektarbete och känner att vi vill förändra en del. Detta är vad vi kommit fram till:
- Vi skapar ett nytt schema, som vi istället kallar för "veckotema". Den tid som är kvar har vi alltså ett nytt tema på bloggen varje vecka och vad det blir för tema på den kommande veckan presenteras varje fredag.
- Varje dag tipsar vi eller informerar/berättar om en ny sak inom temat. Ni kommer t.ex. att få lära Er hur Ni ska klä Er för att framhäva just det bästa hos Er, vilken/vilka färger som passar just Er hudtyp. Vi kommer även att diskutera/informera om andra bloggar, studenten, nagelvård, hudvård, accessoarer och mycket, mycket mer! Så håll i Er, det här blir uppfriskande!
- Inom en snar framtid tänkte vi även prova en ny design för bloggen, vi har en hel del idéer.
- De personliga dagböckerna existerar endast på söndagar numera och helt nytt är att vi gör en "blondinbella" och tar ledigt på lördagar. Känns fint!
- Något nytt är även att vi kommer ha vår egen mail-adress där vi svarar på frågor och andra funderingar. [email protected], är adressen om Ni vill tjuvstarta med den ultimata chansen.

Som sagt, bered Er på förändring. Vi tror iallafall att detta kommer bli ett lyft för vår kära blogg. Fortsätt följa och kommentera, det är alltid lika roligt att se att läsar-antalet stiger! Puss och Kram / Emelie & Louize ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande!

2009-01-08 @ 22:16:14
Postat av: elfenbenskusten

hej jag är en tjej som är blåneger och jag hatar färgglada färger och svart syns inte på mig? hur ska jag klä mig? SNÄLLA HJÄLP MIG STILPOLISERNA KAN INTE KLARA AV ATT FÖLJA MODET MED MIN SVARTA HUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hjelp hjelp detta är inte kewl!

2009-01-11 @ 17:34:32
Postat av: Anonym

hej jag är en tjej som är blåneger och jag hatar färgglada färger och svart syns inte på mig? hur ska jag klä mig? SNÄLLA HJÄLP MIG STILPOLISERNA KAN INTE KLARA AV ATT FÖLJA MODET MED MIN SVARTA HUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hjelp hjelp detta är inte kewl!

2009-01-11 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0