What a Wonderfull time!


Försenad uppdatering igen, de är helt otroligt nu för tiden, är jag inte klara med det jag ska göra på söndagar för en vid elva tiden. Då är jag ju helt slut för att blogga och om jag skulle blogga skulle jag sova mindre än min fem timmar som jag brukar sova varje natt.  De är helt sjukt nu för tiden på vardagarna ligger mitt snitt på fem timmar varje natt, för jag hinner inte sova mer, tiden räcker inte. Så jag måste medge att de är skönt att vi nu inleder sista veckan med Isidays. Det har vart en kul tid men mycket tidskrävande, mer analys om hur jag tycker de har vart får ni i slutet av veckan.

I mitt liv just nu så känns de inte riktigt som vi har haft ett lov, för känner mig lång ifrån utvilad men jag tror att de inte bara är jag som känner så. Vart man än tittar just nu så möter man trötta ansikten eller stressad ansikten. Så man behöver ju inte känna sig ensam i dessa tider.
Helgen var de tjejkväll på fredagen massor med go mat och prata, sen lördagen och söndagen tillbringade jag med Rasmus.

Eftersom detta är mitt sista dagbok-inlägg! Jag måste medge att deta känns lite tung men vem vet vi kanske ses igen i framtiden, just nu tror jag inte de men man ska aldrig säga aldrig.

Men nu kanske undrar vad som kommer att ske i mitt liv här näst, studenten är väl den stora grejen som händer. Men efter de vet jag inte exakt vad som händer, har sökt jobb i hela norden så får se vart jag hamnar. Jag gillar ju äventyr så tänkte att jag lägger ut så mycket trådar som möjligt så får vi se vad som händer. Den närmsta framtiden står de skidor på schemat, vecka 10 på helgen och hela vecka12 som gäller just nu. Men vem vet kanske blir ännu mer, de skulle jag ju inte säga nej till.

Ja nu vill jag bara TACKA för mig och hoppas ni känner att ni har fått lära känna mig lite på den här tiden och ni som redan gör de kanske har fått reda på något roligt.
NU får ni ställa vilka frågor ni vill, så om de blir några så kommer jag att svara på den fram tills fredag. Så skynda er!
Ta hand om er!
PUss





Kommentarer
Postat av: Sara

Har du några planer på att läsa vidare sen? om du har det, vad har du tänkte att läsa vidare till?

2009-02-23 @ 15:38:12
Postat av: Fråga

Du verkar alltid vara glad, hur kommer de sig?

2009-02-23 @ 17:36:23
Postat av: Maria S.

Vad använder du för produkter till ansiktet?

2009-02-24 @ 17:04:14
Postat av: Anonym

Är Rasmus eller vad han heter din pojkvän? om hur länge har ni vart tillsammans?

2009-02-24 @ 20:41:28
Postat av: Sv: sara

Hej sara!

Jo jag har planer på att läsa vidare efter ca ett eller två år ute i arbetslivet. Men just nu vet jaf inte riktigt vad jag vill med framtiden så jag känner att jag behöver ut i arbetslivet för att hitta mig någon uppfattning om vad jag vill göra. Men läsa vidare är helt klart något jag kommer att göra, frågan är bara vad:P haha! men jag tror de fixar sig! se ljust på framtiden!

2009-02-24 @ 21:56:45
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: Sv: till Frågan!:P

Haha! måsste säga att jag skrattade när jag läste den frågan! Känns skönt att du har fått en uppfattning för de är just den uppfattning jag vill ge! De är nog därför jag är ofta glad för jag vill att personer ska få den uppfattning! Det är ju så att de är bara du som kan bestäma vad man vill att folk ska få för bild. Men sen har vi alla vara dagar, de ska man inte glömma. JAg vill ha ett glattliv!:P så jag ser till så jag får de!; hoppas du fick något vettigt svara, svår fråga måste jag medge:P

2009-02-24 @ 22:00:56
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: Sv: Maria S

Det är lite olika men oftas andvänder jag Clinique grejer, tycker de är sjukt bra! kostar tyärr endel men jag tycker att de är värt de! Något jag verkligen rekomenderar:)

2009-02-24 @ 22:05:34
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: Sv: till frågan om Rasmus

Jo Rasmus är min pojkvän.

Det är väldigt nytt har inte vart tillsammans mer än en månad;)

2009-02-24 @ 22:07:52
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: Maja

Du är alltid så snygga klädder, hur tänker du när du klär dig och vart får du insparation ifrån?:)

2009-02-26 @ 16:23:09
Postat av: carrro

du är fin , fast ganska många eggo bilder . man lär käna dej på djupet

2009-02-26 @ 18:18:31
Postat av: Sara

Kan du ge mig ett exempel på något utav värde i detta blogginlägget?

Vad tänkte du när du skrev detta?

2009-02-26 @ 20:26:53
Postat av: ...

Du är grymnt snygg,alltid vart kommer alltid vara! Hur känns de?

2009-02-26 @ 21:26:31
Postat av: Sv: Maja

tack ska du ha!:D de glädjer mig att du tycker de:) aa du bra fråga! handlar mycket från olika märken och blandar de tycker jag är kul!:)

2009-02-27 @ 17:19:59
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: SV: Carrro

Tack ska du ha Carrro!:) njaa du, själv så tycker jag att de är omöjligt att lära känns någon verkligen på djupet!finns alltid sjukt mycket som gömms under ytan, tro mig! någon om jag vet:)

2009-02-27 @ 17:21:57
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: sv. Sara

jag vet inte riktigt vad du menar måste jag säga! De är ju så att detta är mitt dagboksinlägg. Dagbok för mig är när man berättar om vad man gör, tankar och vad som kommer att ske. Så om du tittar i min dagbok så får du reda på vad jag gör och om det inte är så intresant för dig vad jag gör. Så kan du titta i alla andra inlägg som det inte står EMELIE`SDAGBOK överst i!

2009-02-27 @ 17:25:58
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: Sv. till punkt,punkt,punt

HEhe!:D tack ska du ha! själv så tycker inte riktigt de men kul att någon tycker de;D

2009-02-27 @ 17:28:00
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: Anonym

De grej är helt klart klädder och mode, det är där du kommer hitta din kariär, helt klart!

2009-03-04 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0