Dagbok


Dags för sista dagboks inlägget. Nedräkningen är verkligen nära sitt slut nu, på fredag upphör det roliga.
Den här veckan kunde inte blivit mycket bättre. Vardagarna flöt på bra, med diverse roliga inslag. I fredags vilade jag upp mig och njöt av att bara vara hemma och mysa.

Lördagen spenderade jag i Mariestad. Jag och Charlotta tog en sväng ner till hamnen och åkte skridskor. De hade anordnat med musik och upplyst bana. Verkligen jätte mysigt. Där kan man komma och snacka om vinterstämning. Skridskor, snö flingor som silade ner från himlen, marshaller, trevligt folk och glada miner.

Efter skridskoåkningen och förfrysta fötter gick vi och handlade mat och andra godsaker. Lagade lite mat, snabbt och enkelt. Rikard bestämde sig för att ansluta sig till vår mysiga hemma kväll, men det tog inte lång tid innan vi planerade inför en fest kväll (då klockan redan var åtta på kvällen). Storebror ringde och frågade om vi ville haka på dom och det ville vi såklart!

Hemmakvällen resulterade i en party kväll, där hemmafesten ledde till Buffalo som ledde oss till Statt. Det blev en riktigt kul kväll, trots att den inte alls blev som vi tänkt :)

Idag var även bror och hans kompis här på fika.
Nu på kvällen bestämde jag och Emil att vi ska till Stockholm nästa helg, GUD vad underbart. Hotell och myspys =)

Nu ska jag sova, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0