Blandat bland annat


Åter igen ett försenat söndags-inlägg. Jag är aldrig hemma på söndagar längre, det blir så då. Tråkigaste dagen i veckan har numera blivit den roligaste.
Lov veckan har varit underbar och det är helt otroligt hur snabbt en veckan kan gå. Det knepiga är att ju äldre man blir, ju snabbare går tiden, sjukt.
♥ Jag hade världens mysigaste alla hjärtansdag med en fin middag, fin överraskning, fina rosor och en super fin kille! Vad bra man kan ha det ibland, hihi.

Kan ju berätta kort om dagen. Arbetsmiljö och säkerhet inledde skoldagen, följt av Kultur och idéhistoria. Ingen hit på måndags morgonen, måste jag säga. MEN, sen blev vi frisläppta i ett par timmar, så jag och T smet ner på stan och shoppade lite. Jag köpte två par leggings, en T-shirt och ett nagellack, sen får man ju inte glömma den lilla munken som vi la våra sista 11kr på, hihi.

I söndags for jag och Emil hem till mig. Vi tog det lugnt på förmiddagen och senare åkte jag in till stan och tillbringade ett par timmar i stuion med Francis, super kul! Under tiden ägnade sig killarna (pappa, bror 1, bror 2, bror 2's kompis och Emil) åt att åka cross.Väl hemma igen, gjorde vi varma mackor och myste. Den perfekta avslutningen på lovet!


Vero Moda


Gina Tricot


Depend


Louize

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin :)

2009-02-16 @ 21:00:50
Postat av: Emil

<3

2009-02-21 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0