ME..


Uppdatering
vad händer egentligen i mitt liv just nu. Ni vet bland kommer man till punkten i livet då den där "göra listan" är så lång, att man bara vill göra den längre för att slippa ta tag i boten av den. Alltså man bygger på den mer och mer för att slippa göra de tråkiga, som oftast ligger är längste ner på ens lista.  Ni kanske känner igen ner?  På sista tiden har jag gjort allt i min makt för att få den "listan" att bli kortare eller till och med att avverka den.

Det går framåt måste jag säga, igår hittade jag min balklänning så skönt att ha den fixade. Men visst tänker man alltid va skönt med lov nu hinner jag göra allt som jag inte hinner annars. Så konstigt man tänker alltid så och man vet att det alltid slutar med att man inte ens hinner häften av grejerna.

Vi fick redan lov i torsdag på min födelsedag, känns lite konstigt att vara nitton för de låter så gammal fast jag känner mig fortfarande som ett litet barn. Så nu har man vart "vuxen" i ett helt år borde ju känns fantastiskt men det jag är mest nervös är just nu för vad som kommer att ske efter studenten, de kan nog bara tiden utvisa.

Va har jag gjort på mina lediga dagar:

  • Torsdags firades min födelsedag.
  • Fredags var det stan som gällde på förmiddagen och fest på kvällen, då firade vi Tove och Julia. Super kul!
  • Lördagen spenderade jag med Rasmus, vi gjorde inte allt för mycket var första i Skövde sen i Lisch.
  • Söndagen var jag med Rasmus och sen var det släktkalas på pappas sida.
  • Måndags var jag i Stockholm och shoppade! jätte mysigt var det, strålade sol!
  • Igår var jag i Göteborg, sprang runt och letade balklänning var nog i säkert minst 6 butiker. Hittade en jätte fin klänning som jag tror kommer bli perfekt! Träffade även Rasmus efter han hade slutat skolan i Göteborg.
  • Idag har jag klippte mig och fixat massor med små saker och ikväll ska jag på kalas hos farmor som fyller år idag.

Sen har jag även gjort lite andra saker också men allt får in inte veta, har tränat också så klart!

Fick massor fina saker nu när jag har fyllt år! TACK så jätte mycket allihopa!
På fredag är de sista släktkalaset som ska avklaras, sen är jag färdig firad.
Hoppas ni får ett bra Lov! ni som har, annars får ni ha de så bra! Hörs snart!
Kommer med ett inlägg lite senare om skoltrötthet och lite förslag till vad man kan göra på lovet.

♥ / E


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0