I´m getting that good vibration from you guys!



Helgen går så fort och veckan så långsamt, de är en fråga som alltid återkommer till på söndagar känns de som. Men de är snart lov, längtar jätte mycket och vi är lediga på fredag så jag kommer att få lov på min födelsedag. Det kan bli en riktigt bra vecka känner jag eller hoppas. I helgen så firade vi Tove som äntligen är arton, en otroligt kul helg. Det började med att vi igår gick och käkade ute, Tove och jag. Sen åkte vi hem till några och förfestade innan vi skulle gå ut sen hamnade vi på Vatra hela gänget, en gym kväll blev de.

Mina planer för veckan är inte jätte stora än, men ska träffa Hanna imorgon, sen är de ju träningen och på torsdag fyller jag nitton så då blir de fest!

Nu ska jag fixa lite innan jag behöver sova, ta hand om er!


Ett stort Grattis till hjärtat som har blivet
18!






Kommentarer
Postat av: tove

det var en grym helg :D Tack ska du ha hjärtat mitt! bara se fram emot nästa helg ;) Puss <3

2009-02-02 @ 16:24:46
URL: http://engnufleragnotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0