Happy Valentine's day!





Jag har skrivet och skrivet men inget blir jag nöjd med och vill dela med mig av till er.

Jag skulle vilja ge er dem där knepen för att för den perfekta alla hjärtans dag. Men jag har aldrig fått vara med om den själv, den där perfekta dagen som vi alla kanske drömmer om. Men jag ska göra allt i min makt i år för att de ska bli årets bästa dag!

 Hoppas vi får en toppen dag!♥

 Jag tänker passa på att vissa för nära och kära hur mycket de betyder för mig!
Ta vara på dagen!
♥♥♥


Sanningsenliga ord


Happy Valentine's day!

Kommentarer
Postat av: M.

saknar dig...

hoppas du får en bra dag.

2009-02-14 @ 14:26:57
Postat av: Anonym

hjärta?

2009-02-16 @ 22:18:32
Postat av: Hanna

Hoppas du hade en bra alla <3 dag :)

2009-02-18 @ 19:54:52
URL: http://hannamk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du hade en bra dag!

2009-02-22 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0