Dear diary...


Det har blivit en hel del bio för min del det senaste. Benjamin Button, Wallander och så i fredags Australia. Är det någon utav de här tre man ska se så rekomenderar jag Australia. Den har ju fått mycket bra recensioner, men kritiker brukar överskatta dåliga filmer och underskatta de bra (?).
Den är liksom Benjamin Button, tre timmar lång, men Australia känns inte alls så lång. Den är rolig, intressant och verkligen gripande, vilket gjorde att tiden bara flög iväg.


Så är det äntligen lov också!! Har aldrig kännts mer passande. Än så länge har jag inga speciella planer, förutom att fira en speciell 20-åring och gå på kalas. Jag hoppas mest på ett lugnt lov, med många sov timmar och mycket mys!

Jag och Emelie har bestämt oss för att under lovet, skriver vi i våra dagböcker. Vi har dock inte bestämt oss för om vi ska ha något speciellt tema varje dag. Vi åter kommer om det!

Ha det bra! / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0