You bring me down


Sitter och lyssnar på brur min som spelar el-gura, det är härligt.
Familjen var på visit i "grushålan" förut, där Gabbe och pappa körde cross. Dom är så duktiga, men usch vilka monster-maskiner det är !
Idag har jag en lista att dela med mig av- "De tre jobbigaste ytorna att hoppa med kryckor på", känner att jag börjar få erfarenhet av det.
1. Sand - man sjunker och fastnar och har en hel öken med sig under kryckorna efteråt
2. Grus (sten) - Har man dålig balans på kryckorna, blir det ännu värre i gruset, då stenarna faktiskt flyttar på sig
3. Vattenpölar - It's slippery
Haha, visst är jag aningen ironisk, men  sand är verkligen inte lätt att handskas med ska ni veta !





Har fått upp ögonen för ett band named "Blood red shoes", låter helt okej, det lilla jag hört.
Fortsatt trevlig lördag ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0