We'll stand up


OJ, vilken super dag. Världens latis morgon och härlig frukost med Emilito. Vid ett tiden fick vi dock fnatt och blev super sugna på att åka någonstans, så Ulricehamn blev det, lager 157 och allt vad det innebär. Jag hittade dock inget köpvärt, men my darling hittade lite granna.
Åh Emelie, det är bra att du taggar ner lite. Du är värd avkoppling ! Jag måste säga att jag också tycker hösten är en jobbig period. Man blir trött som en zombi och längtar efter sol som en galning.
EMELIE HAR INGEN LOGGA !! Den är på villovägar just nu, men kommer på måndag ! Fortsatt trevlig kväll (:

Ciao


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Allt är bra!

Ja, alltså, jag jobbar där jag alltid har jobbat.. Men jag har praktik via iv på två ställen, så jag går fortfarande i skolan fast har praktik istället så jag behåller mitt studiebidrag. Men man kan säga att jag jobbar, öfr jag gör ju inga läxor och så.. :) men jag trivs!



Hur är allt med dig nu för tiden? Hur går det med hälen? Tror du det blir bra? Ska du ta den andra tror du eller det kanske du inte vet förrän dom tar av gipset?

2008-10-11 @ 20:49:47
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0