Vinyl in mono


Jag är så fruktansvärt nöjd med att det är lov.
Idag hade vi debattNaturkunskapen, vårt "team" kärnkraftverk, vann över vattenkraft-laget, of course ;) Roligast var ju biobränslen mot fossilabränslen, när ena laget sa emot sig själva och alla blev helt tysta hahaha... inte så kul att läsa, väldigt roligt att uppleva- lövar.
Var hemma vid tre-tiden, blev till att äta tai-mat, vilket satt fint. Åkte in till stan' en stund och grejjade. Tänkte bland annat hämta mina bilder hos Francis, dock vad han icke där, så det får bli nästa vecka- jag är nyfiken !
Min baby är i Jönköping idag och kollar på Håkan Hellström, inte världens bästa artist enligt mig, dock en av Sveriges bästa entertainers !

I hörlurarna idag: Courtney Love- But Julian, I'm a little older than You
/ lololouize ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0