Så ser reklambladet ut...

De blev Mamma Mia igår med Viktor, riktigt skoj. Men jag lovade ju er att jag skulle ge er min åsikt om vad jag tyckte om filmen, så klart jag tycker den är hur bra som helst man blir så glad av den. Men jag kan inte sluta fråga mig själv om hur skulle den vart om de inte hade vart någon musik i den, utan bara berättelsen, hade den vart lika bra? Vad tycker du?

Jag tror faktiskt inte att den hade vart lika bra för de är ju musiken som gör att man får de där "lögliga" leendet på läpparna ju! Haha!

Men de är en väldigt roliga film för den infångar alla åldrar, alla tycker den är lika bra känns de som, gammal som ung. Så min åsikt är SE DEN!

Idag i skolan så hände de inte så mycket, de gick ganska fort, skönt de. Men idag fick jag se det färdiga resultatet av reklam bladet från våran skola som jag är med i. Så nu kanske jag dyker upp i just din brevlåda.

De blev igen simning idag och de tar i mot, mamma hade annat för sig. Så nu sitter jag och funderar på om jag hinner träna innan jag och lollo ska titta på handbollen ikväll!  Men känns inte just nu som att jag hinner, har en del läxor som jag måste ta tag i. Men imorgon är de dans, ska bli sjukt kul! Så om jag inte hinner träna idag, så lär jag ju ta igen de imorgon.

Men nu ska jag fortsätta med mitt pluggade!
                                                                                                                                                        ♥ Ta hand om dig!


 reklambladet för Folkuniversitete!


Kommentarer
Postat av: Karin Nygård

Ja verkligen, jättefint:) Får kika in där då kanske köpa det till min syster, lite sött ju:)

2008-10-15 @ 19:29:34
URL: http://karinnygard.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha !; tråkigt att fråga dig ju vilken årstid :P

WOW !; viktor, tell me !! :D

2008-10-16 @ 19:52:53
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0