Nu tänker jag inte plugga mer idag!



      
Nu vill jag inte plugga mer!! ååå! Studenten NU tack!

Som ni förstår så har jag pluggat idag massor! eller ja, plugga i en soffa kan vara lite jobbigt eftersom man kan ju  somna. Så jag har pluggat, somnat, pluggat, somnat typ under några timmar nu. Men riktigt skönt var de, sen ringde Lisen och väckte mig. Den lilla tösen lever just nu ett liv som jag skulle göra typ vad som helst för att få leva! Hon är i Stockholm på praktik och just nu så går hon runt med en stylist och tittar på massor med kläder och käkar goo mat, dricker champagne! Kan de bli bättre!?!? Ne skulle inte tro de, så klart så är de ju jobbigt också, men riktigt häftigt!

Idag blev de igen träning för mig men ska simma imorgon med mamma, de ska bil jätte skönt och kul! Jag glömde batterierna idag så de blev inga hel bild på mig idag heller men de kommer.

Nu ikväll så verkar de som att de blir Mamma Mia, den filmen är så sjukt bra eller de är vad jag minns. Men jag lover att ja ska skriva om den imorgon!
Hoppas ni har haft en riktigt bra dag i de fina höst vädret!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0