All you got is this moment..



Jag kan inte annat än att ha lite ångest måste jag säga, ibland kanske man fattar beslut för tidigt och ibland sårar man många på vägen. Men jag hoppas att jag har valt rätt väg och att de är kommer att bil ljus dagar. Skolan idag hände de inte allt för mycket slutar tidigt på måndagar så var hemma vid halv tre redan, jätte härligt om någon frågar mig! Sen så somnade jag och vakande av att telefonen ringde men de gjorde inget man kan ju inte sova bort hela dagen.

Hade tänkte att träna idag men tappade lust så jag tar igen de imorgon. Nu ikväll vet jag inte riktigt va som händer funderar på att gå till mamma en sväng, men får se hur de blir med det.

Idag är de ju Måndag och de betyder dagens outfit! Så här kommer mitt förslag på vad man kunde ha på sig en sån här ruggig höstdag!
♥ Rock on!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa :) han är underbart snygg !! :D haha måste ses snart igen ! <3

2008-10-20 @ 22:09:57
URL: http://hannamk.blogg.se/
Postat av: Elin

pft, som du pratar emelie;) kul att det gick bra, hur blir helgen? puss!

2008-10-22 @ 10:54:28
URL: http://elinsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0