Clinique


Hej igen! Nu när de är lov kanske ni får mer än ett inlägg av mig per dag, skoj va!?  Har nyss kommit hem från träningen de var riktigt skönt att springa av sig lite. Innan de var jag framme på stan eller ja var bara inne på Kicks men ändå.

Dyrt, dyrt, dyrt!!... köpte en foundation och en mascara  från Clinique, de kostade mig 470kr. De är så tråkigt att smink kostar så mycket tycker jag, fast jag får skylla mig själv köper mest grejer från Clinique och då kostar de. Men de känns ändå bra för jag vill ju ha en fin hud hel livet, är man noga med de från början finns de stora chanser att få en fin hy som gammal. Jag vill ju bil den lilla söta glada gumman. Haha! Ne men ett tips från mig till er köp bara riktigt grejer till ansiktet de lönar sig i längden. Var noga med rengörings grejer har du igen bra rengöring så får du igen bra grund och då spelar de igen roll vad du har för smink, du förstör bara hy ändå och du får finnar och annat som du inte vill ha. De fick jag lära mig på en smink kurs jag gick, de var verkligen en jätte rolig kurs. 
Glöm inte att ge lite pengar till Rosa bandet! ikväll, De behöver all hjälp de kan få!


foundation från Clinique 275:-
mascara  från Clinique 195:-
de andra fick jag med gratis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0