Party saturday, bloody sunday


HALLÅ ! Snacka om att jag har headache, så ursäkta om detta inlägg blir lite rörigt. Igår spenderade jag för- och eftermiddagen med min sötnos Emil. På kvällen blev det fest i Mariestad, tro det eller ej men det går faktiskt att festa med gips ! Det blev ingen utgång för min del, känns lite oplanerat att ställa sig på ett dansgolv med kryckor OCH alkohol, -nästa gång kanske, haha.
Idag gick jag upp tidigt, eftersom Francis skulle fota mig igen, (rätt dumt att festa dagen innan kanske?!). Han provade olika ljussättningar och hittade en som blir perfekt inför Lucia fotningen 2008. Nästa gång blir när jag blivit av med gipset, då blir det helkroppsbilder :)
När jag kom hem efter fotningen var Jenny och Tobbe här. Vi åt middag, fikade och vid tre-tiden kom moster och Lisette och då satte Jenny igång sin Mary Kay- klass, "sminkparty". Det blev inte billigt...
Jag köpte concealer, läppskrubb och läppbalsam och en tre-i-ett-kit (ansiktsrengöring, ansiktsmask och ansiktsvatten). Dessutom får jag ett "hand-spa-set" av moster när jag fyller år !
Nu sitter jag och hoppas på att någon ska komma med pizza till mig, Lisette den jäkeln åkte och köpte det så nu är jag oerhört sugen jag med.
Fortsatt trevlig söndag !

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0