Girls they wanna have fun!



God eftermidag!

Igår var de en stressad dag, därför igen uppdatering men istället kommer de en riktigt härlig och goo uppdatering idag!

När jag kom hem från skolan igår så gick jag på stan, hittade två klänningar och lite annat kul.

När jag hade sprunget runt på stan i massa affärer var jag äntligen klar, så då begav jag mig till Mamma och Håkan som bjöd på middag, riktigt gott och mysigt.

Sen försvann bara tiden som vanligt skulle jag utrycka mig, hade stora planer om att vara hos fiffi tidigt men kom inte hemifrån fören vid lite över åtta.

Men när jag kom dit var de hur kul som helst! 20 tjejer i ett litet rum bjuder på mycket skoj och fick allt reda på en hel del.

Haha! Super kul var de massor med tjej snacka! 
 FIFFi lilla  var Värdinna! Hon är allt en underbar människa!<3





De blev bara vildare och vildare typ, från lekar till Abba musik.

Alla var riktigt på g....

Här kommer de härliga bilderna som togs under kvällen!



Svårt att fånga alla på bild eftersom de var mycket förflyttningar hela tiden



Just när fick vi avslöja våra djupast hemligheter


Sen kom söta Linda, hon läser i skara så träffar inte henne så ofta.
Så de var sjukt kul att träffa henne och få en uppdate!


Puss på dig min gamle vän!


De farliga korten!


   Fiffi och hennes vän från Stockholm.
Har fått höra mycket om henne i alla år så var kul att få träffa henne, hon var super trevlig


Söta sara!


Emelie Karlsson, en sjukt smart människa.

Som är ägare till våran älskade robot! Haaha! (internskämt


Söta flickor!
 

Tack för en underbar ikväll fiffi!
Den kvällen
måste vi ta i repris!
<3

Sen var de meningen att vi skulle ut men då hoppade jag av tåget och åkte hem lite över tolv och träffade Viktor. Nu idag har de inte hänt så mycket än, har pluggat lite samhäll och pappa kom nyss hem.
Inga planer än för dagen men får se vad som händer!  
♥vi hörs gott folk!

Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt kul var det:) hur gick det senare förresten? Du hade riktigt snygg klänning(Y)

2008-10-18 @ 14:32:17
URL: http://elinsand.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej! Din klänning var lätt snyggast igår!! En riktigt skoj kväll, det får vi ta i repris:) Var är alla bilder på mig?;) Pusskram!

2008-10-18 @ 17:48:01
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Postat av: Ditt bloggfan från Skövde

den här viktor är det din kille?

2008-10-22 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0