Bio!





FREDAG! de betyder lov! sååå härligt och efterlängtat! Efter skolan åkte jag hem, käkade lite. Sen träffade jag Viktor, vi hade bestämnt att vi skulle gå på high school Musical 3. Haha! Jag kan lova er att vi var de enda i våran ålder, sen var de bara små barn. Haha! När vi skulle gå därifrån åkte de förbi en bil som tittade på oss lite "konstigt" och sen skrattade åt oss. Hhaha! (Sjukt kul!) Filmen var jätte bra tycker ja, kul när de både sjunger och dansar i en film blir inte så lång tråkigt då annars kan jag ha ganska svårt att sitta stilla så länge. Men de gick jätte bra,alla de filmerna är så söta har sett alla tre nu! De är ett måste tycker jag man blir så glad av all musik och stämningen. Men tycker nog att ettan är bäst av de, men de brukar ju vara lite så, att man tycker de.
Imorgon ska de firas att lovet är här! ♥



När kärlek är som bäst är den som finast!
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Hade du fest imorn kväll eller?;) Nee skojja! Allt bra? Puss!

2008-10-25 @ 00:21:52
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Vilken tid gick ni på den ? ;D för jag och ludvig av ju också på den ;)

2008-10-26 @ 21:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0