All you got is this moment!


                  


De var en riktigt lyckade kväll i lördags, första i början var vi inte så många men ska jag vara ärlig så var de en sjukt rolig start vi lekte lekar, lyssnade på Abba och hade sjukt skoj!

De var länge sen jag skrattade så mycket, undra vad de kan bero på?;) Hahha!

I mitten under festen var de nästan bara rörligt folk kom och en del gick igen efter en kort stund, men var gör de för vi hade ju ändå kul. Sen kom de mer folk och en del saker gick sönder men sånt händer som min far sa. De blev en lång kväll/natt /morgon vill jag lova, riktigt kul att se allas ansikten igen man tappar så mycket folk när man är så mycket i Skövde som jag är, så alltid lika kul att ha lite "små samlingar" haha!

De togs lite kort men tyvärr bara i början och tur de kanske!






Här kommer bilderna!

Albin var där klart där!

 

Calle var där, de grabbarna har jag känt sen dagis, är några va mina äldsta vänner!


Ekholm och Frida riktigt söta tjejer!


Jag och Abbe! haha!


Söta Tove!

haha! där spelades de spel vill jag lova!


Frida!


Ekholm!


Jag är sämst på vattenfall!


Mer lek!


Sjukt svår lek!


haha!

Sen kom Johan! han hade med sig Anna och erik


Hahah! ne va sött!


Haha! Vi som hade lekt ett tag var inte allt för pigga när skövde steg in i leken!


Men vi klarade hos bra!


Johan!


Vi slutade inte festa fören set på morgonen! Så de blev lite folk som sov över och de var igen som var så särskild pigg efter några timmars sömn dagen efter!

Tack för en KUL ikväll gott folk!



Ett slut och en början!

Nu tar jag ett stort andetag och avslutar ett kapitel som knappt hade börjat men fort fick sitt slut. Ibland kanske man har för höga krav man tror att allt är perfekt med kärlek och sen när de inte är de så vill man avsluta den direkt, för man tror att har man det inte bra starten så kan man inte få de bra längre fram heller. Ger vi upp förtidigt ibland, för de kanske inte finns den perfekta partnern eller finns han/hon? Tror vi för lite på den riktiga kärlek att vi inte vågar ge hos själva eller är sagorna sanningsenliga. Att man hittar sin prins, rider iväg med honom och lever lyckliga i alla sina dagar, funkar de så? Jag tror faktiskt inte de, men jag menar inte de heller att man ska lära sig älska någon, de vore ju fel. Men borde man vara mer envis, borde vi ge mer av oss själva för att hitta den riktiga kärleken eller kommer den när den kommer?

Ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I will... likewise emelie!

2008-10-28 @ 01:26:40
Postat av: Frenchie

EM, det finns ett ord för din fest och det är KUNGLIGT! Tack för att jag fick vara med och dela av glädjen ;)

2008-10-28 @ 02:45:14
Postat av: Sv: Frenchie!

Tack frenschie för att du vill komma och dela en härlig kväll med oss bönder!:P haha!

2008-10-28 @ 10:57:35
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, var kul att jag fick komma=)

2008-10-28 @ 17:36:52
URL: http://fridarobinson.blogg.se/
Postat av: tove

TACK för en toppenkväll! :D du är bäst <3

2008-11-03 @ 10:40:58
URL: http://engnufleragnotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0