The history of my wardrobe



Igår städade jag min garderob, de kan man lugnt säga att de behövdes!

De är helt sanslöst hur mycket kläder man samlar på sig ändå tycker man inte att man har några kläder, de är allt väldigt konstigt. Jag kom helt klart fram till att jag gillar färgen svart, när det kommer till kläder. Jag vågar inte ens avslöja hur många svart klänningar fröken Norrman äger, hel sjukt vill jag lova. De var verkligen gött att slänga massor med kläder så jag kan få in lite mer, men tänkte på en sak när jag kliv bland mina högar, va mycket historia varje plagg har. Hittade kläder som jag hade på en begravning då kom de jobbiga minnen tillbacka, men sen när jag letade vidare hittade jag även kläder som jag hade på mig när jag möte min "stora kärlek "för första gången. Då fick jag mig ett stort leende på läpparna, så många minnen. Visste vi kanske inte är de bästa vännerna idag. Det konstigt att man oftast alltid vill minnas allt bra, de dåliga slänger man bort med tiden. Kläder har helt klart en historia! De är nog därför de är så svårt att göra sig av med en del kläder fast man aldrig skulle ta på dig de igen, de påminner en om något som man inte riktigt vill slägga bort riktigt än. Igår kväll vart Martin här vi såg på tv och snackade massor, alltid lika kul att träffa någon man inte har sett på ett tag finns så mycket att prata om. Idag är jag jätte trött vi pratade nog alldeles för mycket slutade med att han åkte hem ca 05.00,haha! borde nog ses oftare så vi inte har så mycket att ta igen. Haha! Men trevligt var de!

Idag så har min dator inte riktigt vart någon god vän, har fått uppdaterat den så tiden har typ sprungit iväg. Så nu ska jag snart ner på stan och handla lite smink för insåg att de var slut, de är så tråkigt att köpa! Killar ni vet inte hur tråkigt dyrt de är! Usch! 

Träning ikväll sen Imorgon är de Götet med Johan och Tove ska bil riktigt härligt! Då ska jag shoppa massor!





Nu får jag äntligen in lite till och dörrarna går att stänga, super!    
Ha de så bra! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0