Straight to video


Shorty day, som vanligt på tisdagar. Hann inte mer än att komma hem så åkte jag till Skövde igen, med mamma. Fick för oss att vi skulle mother-and-daughter-shoppa lite. Jag hittade det jag var ute efter-  foundation och puder.
Gick till Åhlens först för att mamma skulle kolla på lite grejjer. De var så trevliga där så jag tänkte att jag lika gärna kunde köpa mitt smink där, så slapp jag trassla mig upp på övervåningen med min fot.
HERREGUD säger jag bara ! Kvinnan som skulle hjälpa mig, erbjöd sig att prova ut en foundation. Hon kladdade och kladdade, lager på lager och det såg förjävligt ut ! I min förtvivlan gick vi raka vägen upp till Kicks, där finns det åtminstånde BRA personal och de vet vad de pysslar med. Jag köper aldrig mer make-up på Åhlens i Skövde. Plus i kanten för räddaren i nöden på Kicks
På eftermiddagen har jag åter igen läst skit-boken. Har dock inte kommit så långt, tar den aldrig slut !? Lyssnade på samtidigt på en "gammal" goding från +44, lägger ut den här. Hoppas Ni haft en bra dag, det har jag ! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0