Högtalarna idag: InFlames- Delight and Angers


Tjoho, dagens inlägg från mig får bestå av lite fakta både från helgen och idag.
Lager 157 var inte nog för mig och min återvunna energi, så vi drog till Örebro på söndagen. Hittade inte så mycket men at least, en jacka ÄNTLIGEN, en tunika och två nagellack. Och självklart mat och fika. Jag diggar inte Burger King men deras Baguetter är det bästa som finns, MUMS!


Idag hade vi en HELT OKEJ skoldag, började nio och slutade kvart över tio. Med andra ord kan det bli bättre ;)
Väl hemma igen åkte jag och mamma och handlade, TIPS- handla aldrig när Ni är hungriga !!
Har grejjat lite med vårt designuppdrag nu på eftermiddagen, hade lite kvar inför redovisningen på torsdag. Uppdraget är att vi ska göra arbetsprover till valfri skola. Jag valde Nordisk Designskola, med inriktning skor.
Nu ska jag ta det lugnt och vila min gipsade fossing !
Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0