Göteborg


Götet idag men inte med Tove och Johan, Tove är sjuk och Johan skulle jobba eller nåt, men vi ska ta de en annan gång sa vi. Men jag är jätte van att vara själv i Göteborg, eftersom jag har jobbat där och haft pojkvän där så levde typ där hela föra hösten. Så bestämde jag att jag skulle åka dit ändå, behövde skor. Ibland får man helt enkelt ta saker i egna händer. Jag tycker verkligen de är hur skönt som helst att åka dit själv, för då kan jag ta hur lång tid jag vill i affärerna, så lugnt och skönt. Då hittar jag oftast bäst grejer också! Jag hittade massor, skor, skinnjacka, svarta byxor, t-shirt, stickad tröja, bälte och nåt sprej som var till skona. Det tror jag var allt men kan ha missat nåt. Ikväll var tanken att jag skulle till Skövde men är helt slut, de som säger att det inte är någon träning att shoppa de har verkligen fel! Hemresan var jätte jobbig de var så mycket folk på tåget att de knappt gick att stå, de räckande ut att de var mer än 100st som inte fick sitta och jag var en av de. Har verk i bena nu kan jag lova, men de var trevligt folk som tur var bredvid. Tur man inte har Basil skräck, man kunde inte ens sitta på golvet. Men nu ska jag ta de lite lugnt och kanske käka något.

♥Em!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0