Godkväll och Godnatt!




Godkväll, eller ja nästan god natt för min del, är jätte trött så ska snart gå och lägga mig tänkte jag. Men först så ska jag berätta för er om min lilla söndag, som började halv ett idag tog mig en jätte lång sovmorgon och de är inte något jag brukar göra men jätte skönt var de.

På schemat idag stog de plugg och träning så de har jag sysslat med under dagen, sen så kom jag nyss hem från Viktor har vart där en liten stund nu på kvällen.

Jag har en sak att berätta för er, i helgen bestämdes de att de blir igen flytt för min del till Skövde jag har tackat nej till lägenheten. Så de blir ingen Skövdebo av mig, både på gott och ont kanske!   
Nu är de bara en vecka kvar tills lovet är de inte underbart härligt!?
De tycker jag, har ni några planer för lovet? själv så ska jag ta de lungt bilr nog gbg med Johan och Tove, eftersom de inte blev någon sol för våran del.
Men nu ska jag snart krypa tills sängs, så ni får ha de så bra och sov så sött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0