Follow your heart

Jag har börjat min vandring mot en piggar och gladare Emelie och jag känner att jag är på god väg. Igår kväll var de myskväll hos Kristin vi som delade den härliga kvällen var Kristin,Sara, Emma, Maria och signe. De är så kul att träffa sina gamla vänner igen, visste de är alltid kul att träffa nytt folk de är verkligen något jag tycker är jätte kul. Men med sina äldre vänner har man något speciellt med, de är inte bara alla minnen man har. Utan något mer, svårt att beskriva man har ju set vandra växa upp och de är ju helt sjukt häftligt tycker ja!

Idag har de vart en bra dag, jag har tränat ,pluggat lite sen har jag vart ute och gått en sväng i de fina höst vädret, letade också efter skor men hittade inte några.

Eftersom jag har tagit break, så köpte jag en present till mig själv ett jätte sött armband! På de står de Follow your heart! Och de är vad jag tänker göra!

Ha en fortsatt bra kväll!♥ Emelie



 
                                                              
                                                                     Mitt Diddi armband, Follow your heart!



Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

Visst är den!

2008-10-12 @ 23:48:09
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Karin Nygård

åh va fint, vart har du köpt det? jag blev helt kär:)

2008-10-13 @ 21:40:29
URL: http://karinnygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0