Fairytale endings are claimed


Måndag.
I dag har jag ätit världens godaste bulle, haha tro det eller ej. Ringde till Charlotta i förmiddags, stackaren har åkt på öroninflamation, usch. En hel del tid försvann där, bestämde oss för att ta en lunch i veckan.
Jag gav mig på en snabbis på motionscykeln också innan jag kilade vidare till datorn, för detta inlägg. Jag vet att jag skrivit det förut, men fortfarande håller jag på med den där jädra svenska boken, som bara verkar bli längre och längre. Har man inte haft koncentrations svårigheter innan så kan man utan problem få det av att läsa denna förskräckliga bok.

Jag hittade några godingar igår, som jag skulle vilja införskaffa. Vissa nyheter, vissa gamla som jag fortfarande är fäst vid, men som jag inte prioriterat att köpa. I'll share-


 - Louize ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0