Don´t go wasting your emotion, lay all your love on med..

Min logga har hittat hem! Visst är den söt? Bra jobbat Louize!                                             
                                                                                                                                                                                                                              

Idag har de vart en slapp dag, de är så härligt med såna dagar
och de passade jätte bra för mig idag, sov inte så mycket i natt.
Skolan idag var riktigt bra, en andledning kan ju vara att skoldagen
bara var en timme
, helt underbart. När vi hade slutat sprang jag
Sara och Tessan ner på stan och letade skor, Sara hittade ett par
men jag hittade inte några. Sen när jag kom hem till Lidköping så
lagade ja mig lax. Sen träningen idag hade jag tänkte mig att ja skulle
träna magen i gymmet men träffade min underbara moster där så jag
följde med henne på ett plus pass istället. De var riktigt skönt att springa
 av sig!
Även en gammal chef och en lärare delade passat med mig,
Haha! Så kul! Nu sitter jag här i soffan och är allmänt seg. Är riktigt sugen
 på att se mamma mia igen! Får se om de blir av imorgon vore kul!


Imorgon ska jag har fixa Batterier till Karman! så då blir de nya bilder!
Bilden är från föra Lördagen när jag var i Skara på oktoberfesten.

Se imorgon igen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0