Break!

Igår sprak allt, jag tappade masken och leendet försvann.                                                                 

Igår i skolan hade vi jätte skoj vi skrattade nästan hela tiden.                                                     
När skolan var slut träffade jag Tove, vi strosade lite på stan och sen                                              
mötte vi upp Johan, frenchie, Julia, Anna och Amanda för en fika på Rådhuset.

Sen när jag kom hem var jag väldigt stressade för min plan var att jag skulle gå ut,
men allt sprak jag tappade allt. De har vart väldigt mycket just nu skolan,
letar lägenhet, rörligt hem och sen har jag jobbat mycket. Så mitt i allt detta känns
 de som att jag har tappat mig själv, är inte lika glad längre som jag var
 förut är ofta väldigt trött. Jag trodde att de hade med hösten att göra alla blir
vi ju trötta på hösten när mörkret kommer.

Men jag tror inte att de har med det att göra den här gången,
så har bestämt mig för att ta ett BREAK! Måste hitta glädjen igen,
så ta en paus med jobbet och tänker lägga mer tid på träningen igen för de
är något jag älskar och måste ha i mitt liv.

Så förhoppningsvis kommer jag snart att vara på spåret igen och vara glad och pigg!
Vi hörs senare! våra dagböker har ju startat så nu kommer vi höras varje dag!♥

perfekta avkopplingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0