Just follow the cops back home


Torsdag
, vad härligt :) Det är det bästa som finns när det är torsdags kväll och man vet att "imorgon är sista dagen, sen är det helg". Har suttit halva dagen och pratat med Lukas på msn om allt och inget. Det är skönt att kunna prata med någon som man inte träffar varje dag eller som inte är en del av vardagen.
Jag är uttråkad och vet inte vad jag ska hitta på. Jag behöver en förändring. Måste göra något. Ibland kommer man till en sån där "gräns" då man inte vet vad man ska hitta på, allt känns bara gammalt och tråkigt.
Jag får ta tag i det helt enkelt !

Nu ska jag göra lite fotövningar, göra mig i ordning för natten och vakna upp till en underbar fredag- min sista taxi-dag, haha.. tragedi ! Puss och kram / L

The call to arms was never true
Time to imbibe here's to you
I'll tell you stories bruised and blue
Of drum machines and landslides

Just one more round before we're through
More psychedelic yuppie flu
It's such a silly thing to do
Now we're stuck on rewind

Jag och Emelie hittade otroligt härliga bilder från P&L idag. En anledning till att INTE åka på festival, - så här vacker blir man. ursh ! ;)




Kommentarer
Postat av: A

Ni har inte tänkt att 27 februari snart är här, kanske borde försöka få något innehåll så någon vill läsa den.

2008-11-11 @ 18:23:04
Postat av: Anonym

Sv:Synd att innehållet inte duger åt dig, vi har åtminstånde väldigt många andra nöjda läsare !

2008-11-11 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0