All this time with You, I've got a reason to cry


Tjoho där. Fan va slaskigt väder det är ute. Vet inte hur många gånger jag varit påväg att trilla idag. Mina nya stövlar har en fruktansvärt platt och glatt yta som inte fäster i snö, den saken är ju klar.
Världens bästa Götasal idag- alla var sjuka, kan det bli bättre ? Vi slapp äckel-päckel maten och fick istället 35 svenska kronor att köpa annan mat för. Donken, donken, donken. Tror aldrig jag varit så mätt. Jag mötte upp mamsen och Gabriel när jag kom till Mariestad. Vi traskade till optikern, Gabriel skulle ha nya linser. Jag vill också ha linser, färgade linser- kanske att man skulle köpa det ?
Efter detta droppade vi Gabriel och jag och mamma gick till Francis för att hämta mina bilder. Tyvärr hade allihopa blivit suddiga, men ljussättningen hade blivit perfekt till Lucia ! I januari ska vi börja fota fashion-bilder, spännande ! :)

I morgon är vi lediga, så härligt. Till helgen kanske det blir utgång i Mariestad, i baktanken har jag vad jag missar- världens party weekend i Stockholm. Just denna helg är alla mina närmsta vänner upptagna, maximal otur! Stockholm hade inneburit en förfest och en hyrd klubb på fredagen, Östermalm, gratis inträde och dryck på Vanilla Club på lördagen + en 18-årsfest. Hade varit så fruktansvärt kul.

Hörs i morgon, PUSS






Cassandra Rhodin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0