You are the typ of guy who doesn’t see


Idag
är Emelie besviken på sig själv de kan tyckas vara fel men så är fallet. Jag är besviken på mig själv för att jag inte lyssnade på mina vänner, när de gav mig ett råd men ändå stolt över mig själv att jag klarar av att gå egna vägar. Ibland tror jag att de kan ge mer än vad man tror, en del saker kan ju förvåna en. Men du vet jag är ju den där personen som tror på folket jag tror att folk kan ändras och de kommer jag att fortsätta tror. För jag är i mot rykten de är mycket bättre man bildare en egen uppfattning innan men utrycker sig, så vill även jag bil bemöt också. Det är ju som de säger, så du vill bil bemöt ska du också bemöta andra. Men när jag har bildat min uppfattning ger jag inga mer "chanser", då får de vara nog. Många kan nog tycka de är fel, men jag tror att ska man kunna må bra måste man sätta sina egna regler. Idag efter skolan blev de fika med Tove, tänk om alla kunde ha en vän som henne då skulle världen allt vara bra. Men trion saknade sin Johan men får snart ta igen de.

Imorgon tänkte jag börja med min träning lite försiktigt, för nu klara jag inte vänta längre blir typ galen när jag inte får träna.





♥ Men nu ska jag ner och käka lite men vi hörs lite senare ska fixa dagens outfit då!   
  

Kommentarer
Postat av: tove

man ska definitivt skaffa sig en egen uppfatnning om människor runt omkring en, fördommar borde bojkottas! du är en toppentjej emelie, som är värd det absolut bästa enligt mig :) <3

2008-11-18 @ 15:31:06
URL: http://engnufleragnotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig

2008-11-18 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0