"aldrig mer dag"


Idag är de en "aldrig mer dag" för min del! Ursch! Så har tagit de väldigt lugnt idag stekt pannkakor och myste. Måste be om ursäkter för min dåliga uppdatering men på loven är de svårt att hinna med skolan då vill man ju göra så mycket och man har så otroligt mycket att ta igen. Saker som man inte annars hinner eller orkar för skolan är veklingen krävande, den tar mycket av ens ork och kraft. Nu ska jag berätta vad jag har haft för mig de senaste dagarna när jag inte har hunnit skriva. I torsdags var jag först på dagen hos farmor och farfar sen åkte jag till Skövde på kvällen. I går klockan tio kom den en bil med brudar och hämtade mig för vi skulle shoppa på Överby, hittade ett par skor och lite andra små saker som man behöver till håret och ansiktet. Sen fort hem och träna i gymmet efter de på kvällen var de förfest hos Frida Robinson sen blev de utgång till Stat på kvällen. De var helt klart en grym kväll, höjdpunkten var helt klart våran lila Hemlis! Haha! ett måste att göra om helt klart! Då ska jag gå in för de mer jag lovar!

Ikväll så har vi bokat bord på en resturan för Lisen och Loui kommer hem idag så vi ska ut och käka jag, Ekholm, Lisen och Loui de ska bil riktigt trevligt!             ♥Fortsätt trevlig lördag!



            
Min inhandling på Överby och Mina fina pannkakor som var super gooa!




   
Girls they wanna have fun!
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppas din kväll på Stadt var lika skoj som min:) Puss

2008-11-02 @ 00:16:23
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0