Amnesia


Idag är det lördag, tror ingen missat det. Och jag antar att ingen disagrees när jag säger att det är bästa dagen på hela veckan !? Härliga lördagar. Det blir Statt ikväll som sagt, med Lisette och Erika. För en gångs skull ska jag festa i Mariestad, det var ett tag sedan.
En sak undrar jag- varför är det 18-års gräns ? Visst jag fattar, alkohol regler bla bla bla. I år är det ju vi 90:or som fyller 18, varför inte ha en 90-gräns. Fatta vad uppskattat det skulle vara, vad de skulle tjäna på det. Skulle jag någonsin bli stadsminister blir det första punkten på min to-do lista.
Idag har jag lyssnat igenom Britney Spears nya schiva, "Circus". Hittade två spår som jag gillade- Unusual You och Amnesia.
Jag är sugen på konsert. Millencolin spelar i Mariestad den 6e december, om jag inte minns helt galet. Det är ett band som jag lyssnat på sen jag var..inte alls gammal iafl. Om det finns någon ute i vida världen som vill haka på och om det finns biljetter kvar, call me. Hoppas att ingen missat Nikola's smäktande ballader, solo. Fytusan vad bra det är :)

Ha en magnefik kväll, vi kanske syns ♥


Min favvo-platta med Millencolin- Pennybridge Pioneers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0