Dreaming without sleeping


Hej allihopa. Jag är mitt uppe i allt vad "nationella prov - muntlig del i svenska" blabla innebär.. Känner att jag behöver en paus därifrån. Det börjar arta sig nu i alla fall.

En sammanfattning av min helg känns som en idé.

- Jag fyllde 18 år, äntligen ! Blev väckt på morgonen av kära La Familia. Det blev sång och gratulationer till 100%, till och med vovven sjöng en ton eller två haha.
Fick massa paket. Bland annat min ÖNSKADE telefon, LG ku990 med touch-skärm, två väskor- en stor, svart, skinn från Friis & Company, en liten, också svart skinn, från Fiorelli. Fick även en morgonrock, en skjorta ( som jag själv valt ), underkläder, necessär, smycken och en klocka.
Klockan fem kom släkten. Vi bjöd på olika sorters frallor och efter det hemmagjort cheesecake med flera sorters melon till. Fler paket, fler paket. Denna omgången fick jag bland annat pengar, en sjal, ett bestick-sätt, "hand-spa" och en underbar klocka från min Emil.
På kvällen vid nio tiden när de flesta åkt hem, åkte Lisette, Emil och jag för att hämta Linus som slutade jobba då. Vi tog oss en titt på deras nya lägenhet och sedan tillbaka hem till oss för att äta och mysa. Blev en lång kväll med en hel del pratandes och en hel del gott (och äckligt) att dricka. Mycket mysigt.



- Jag och Emil var uppenbarligen trötta, gick inte upp förän ett-halv två, på lördagen. - Vilket inte är likt oss. Vi grejjade lite, åt frukost och middag. Sen åkte vi in till stan och köpte hårfärg och lite spontant sådär färgade Emils hår. Det blev mindre lyckat första gången, men artade sig verkligen efter andra färgningen. Nu är han ännu mer mörkhårig :)



- Mamma, Pappa, Emil och jag åkte till Trollhättan och shoppade på Överby. Riktigt bra köpcentrum. Blev en hel del tjejaffärer (finns faktiskt inte så mycket kill-affärer där). Jag lämnade tillbaka ett par skinnhandskar som jag fått på fredagen- de var för stora. Köpte en paljett klänning, hårinpackning från Matrix "sleek look- serien", ett par örhängen och ett bälte från Tippy's. En hel-dag med trevligt sällskap, roliga affärer och super god mat ! Taco/pizza/pasta- buffé, mums.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0