The Famous Day After


Dagen har tillbringats hos moster med familj. Vi var dit bjudna för att fira morfars födelsedag. Mycket trevligt; menyn hittar Ni längre ner på sidan.
Gårdagen var även den, mycket trevlig. Åkte in till Mariestad på kvällen och förfestade hos L, där fanns en hel del folk som man kände igen. Vid tolv tiden drog vi oss mot Statt och lika trevligt var det där. Hade jag förstått hur jag får in mina bilder från telefonen till datorn, hade Ni fått lite insyn av min lördag- men tyvärr.
I morgon är det 1:a december- då får man öppna julkalendern !

Här hemma har vi redan fått upp lite julkänsla med tomtar, röda gardiner, ytterbelysning och grejjer. Julen är mysig. Det får mig att börja längta till Liseberg och allt vad det innebär i jule-tider.
Jag vill åka till Göteborg nu :) hihi..
Ska varva ner, kanske kolla lite på TV och mysa. Imorgon är det skola igen, och efter den ska vi äta på restaurang med halva släkten och fira morfar en dag till, ska man fira ska man göra det ordentligt ! haha.. Puss och kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0