Someone trying to find their way.


Ångest, ångest ibland rör jag bara ihop de för mig, ibland önskar jag att livet var en dans på rosor. Igår så pluggade jag på svenskan, sen bar de iväg till gymmet. Det är så skönt att vara där man släpper alla tankar och bara är. Senare på kvällen blev de tv tittade med Martin och massor med snack. Idag var det första skoldagen sen lovet, varför känns de så otroligt långt till studenten just nu, vill ju bara ha den dagen här nu. Men dagen gick ganska fort, tack och lov för de! Ska snart åka och träna tänkte jag sen vet jag inte vad som händer ikväll får se lite. 



Måndag idag, så jag hittade en schyst dagens outfit!

Slapp och mysig men ändå de lila extra

♥Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0