Talk to me just tell it like it is


Du! Jag har haft en lysande dag, hoppas du också har haft de. De började med att skolan slutade 11.20, såna dagar borde man ha jämnt. Så skönt att komma hem till lisch i tid. Men innan jag tog min buss hem så fikade jag med Tove, Johan och Anna, men mår så otroligt bra när man är med de, de är tre riktiga stjärnor. Sen när jag som vanligt satt mig på bussen och börjat funderat över dagen och till slut somnat, så vaknar jag av att Linda kliver på i skara och väcker mig, med orden så söt du är när du sover. Jag kan säga att jag kände inte riktigt desamma, vem sover sött när man är över trött. Linda gav mig många råd och de behövde jag, så skönt att ha vänner som kan ge en lite råd när man själv bara stirrar sig blind. Sen nu senare ikväll har jag vart och tränat, träffade även Ekholm och Frida där. Ni missar väl inte valvakan i natt?;)    ♥Em!



Is this what I wanna do for the rest of my life?
Well that's not right
Does it mean that I'm afraid to give it a try
Yeah just a try


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0