Take everything but my hope


Studiedag idag! Så otroligt skönt och behövande vi jag lova.

Igår tillbringade jag min dag/kväll i Skövde, först blev de en lång fika på rådhuset minst tre timmar satt vi nog där. Det är så mysigt att sätta sig på ett café i värmen när de är så kallt där ute, men jag är ju en lisch flicka så min uppväxte bygger ju på alla dessa stunder på caféer. (Ni som inte vet så är Lidköping kända för alla deras fik, en liten stad men massor med caféer.) På kvällen var vi hos Anna och tog de lugnt, pratade massor vill jag lova också. Imorgon är de FREDAG! Då bär de av till Götet ska på konsert!



      
     
♥Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt!

2008-11-27 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0