Studentfest och härligheter


Dagar som dessa kommer det bli fler av. Igår var det studentfest, idag är vi trötta som attan, men det var det värt :)
Emelie och Therese följde med mig hem igår, vi grejjade lite och fixade till oss inför kvällen. Sen åkte vi in till Skövde och förfestade hos Sofia.
Vid tolv tiden (?) bar det av mot Vatra, där studentfesten ägde rum.
Det blev en mycket lyckad kväll må jag säga :) Repris på den.

Morgonen idag var rätt komisk. Vi kom hem vid tre-tiden i natt. Klockan fem ringde väckarklockan, av någon anledning lyckades jag stänga av klockan så vi fortsatte att sova, tills min mamma kom och hojtade på oss. Då hade vi alltså sovit drygt två timmar- härligt ! I gårdagens smink och slappa kläder lyckades vi ändå komma iväg till skolan. Helt otroligt haha. Jag säger bara en sak- zombies. ♥

På torsdag är vi lediga, wihu ! Vet inte riktigt varför, antar att det är en studiedag, skit GÖTT :D

ÅH, julklapps tips- I fredags var vi innen på Parelle i Mariestad. Fick syn på världens sötaste låda/väska, vad man nu ska kalla det. Täckt med glitter, jätte söt. I denna fanns parfym och body lotion från Armani- diamond. Skynda, fynda. Inget vidare pris, men så läckert !

L ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0