Soldier on the road


HEJ
!
Vad händer i stugorna ? Har precis fixat en ny design till min egen blogg, (typ det enda jag hinner fixa med den stackaren). Jag är påväg in i duschen, men tänkte jag skulle berätta kort om vad jag och Emelie har funderat över. Jag åker ju förmodligen på semester nu i veckan (om inte mammy får värre ryggskott). EFTER, att jag kommer hem, har vi tänkt att ta nya tag med denna lilla bloggybloggen. Har Ni ideér eller åsikter om vad vi kan förbättra/förändra eller ha kvar, TYCK TILL isåfall!! Vi funderar över att lägga in ett eller annat videoinlägg, kanske mer mode inlägg, mer tips ? Som sagt, tyck till när Ni har chansen.

Jag kilar in i duschen, Ni sitter kvar och väntar med spänning, snart kommer även mitt tips om "dagens outfit", TJING PLING ♥


Bild från i somras, skön kväll må säga. I hippie-folkets tecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0