So kissable


Jag gillar denna dagen. Åkte hem tidigare från skolan, orkade inte. Fikade med Lissan och pratade en hel del. Sen gick vi en sväng på stan.
Väl hemma, hann jag inte göra mkt innan vi for iväg för o köpa en jacka till Gabbe. Senare på kvällen var jag ute och gick i det kyliga vädret.
På tal om kyla, kallaste dagen hittills och jag får för mig att jag ska ha skinnjacka och öppna skor med nylonstrumpor. Inget vidare smart val, all tid jag spenderade utomhus i denna mundering funderade jag över "hur tänkte jag". Whatever, nu har jag varma kläder, är inomhus och ska snart krypa till sängs. PUSS hörs imorrn ♥

PS. Har kollat på idol nu, måste säga att jag tycker ändå att rätt åkte ut. Vad säger Ni ? Hejja Robin, säger jag :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0