Parfumed fire


HJÄLP !? Min dator dör snart asså, han är sjuk som fan. No blame on Emil, men han installerade ett antivirus prog. som har gjort att hela skiten cpar, jääääädrar. Nån som har tips om bästa antivirus-programmet ?
Måndagar är sega asså, men dagen gick rätt fort eftersom vi bara hade självständiga lektioner, det är nice. Jag och mamma var och laddade våra telefoner om utifall att vi skulle åka utomlands inom kort. Det är bra att ha lite ring och sms cash när man är i från sina nära och kära !
Min mormor fot börjar likna en vanlig fot och jag har mer att välja på än ett par skor. Dock inte hur många valmöjligheter som helst, stövlar fanns bara ett alternativ och dom var klack-lösa. Så mamsen slängde sig iväg som hastigast, och nu har jag klackade, varma, stövlar :) wihu. Kan tipsa Er om Mariestads billigaste och snabbaste skomakare (enda?!) hahaha, Mariestad asså...
Emil pemil pirum parum, är påväg hit och ska försöka laga min dator, men jag litar inte på hans anti-virus program, så jag vill ändå ha era tips !
Hade tänkt att slänga in en dagens outfit också, det får bli senare- sålänge, gå in på bianco och kika på deras väskor, dom gillar vi. PUSS och KRAM, skumbanan ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

om du har mac så är ett jävligt bra tips att inte ha något virusprogram alls med tanke på att det inte går att få virus på dem

2008-11-11 @ 18:17:09
Postat av: Louize

sv:Den jag behöver virus program till är en vanlig windows. Fick en liten "reparation" i går , så nu fungerar den mycket bättre! Tack för tipset ändå ! :)

2008-11-11 @ 20:18:19
URL: http://isidays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0