Nobody, nobody's like you


Lanzarote
, Fuertoventura eller Tenriffa ? Det är vad jag och mamma väljer på just nu, vi ska åka utomlands ! WIHU !! Frågan är bara när och vart.
Emil var här sen igår, (åkte hem för någon timma sedan). Vi var i stan en sväng idag, var på apoteket och "shoppade".
Var även inne hos Francis, han var inte där den här gången heller, så får vänta ytterligare på mina kort.

Jag vill ha din ryggrad här
Fäst den i mig
Jag är alltid tryggast när
du är en liten bit ifrån
en rörelse i ögonvrån...
Lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå...
Lägg dig ner precis
som du alltid gör när
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
så nära får ingen gå...

Jag trodde det aldrig, men ända sedan i somras (p&l) har jag varit mäkta imponerad av Kent och dess låt-texter. Jag tar tillbaka allt jag sagt/tyckt om dem tidigare !

Godkväll ! /L


Kommentarer
Postat av: Beek

GAH! Bästa låten jueh!

2008-11-10 @ 16:40:18
Postat av: Louize

sv: Den är UNDERBAR !

2008-11-10 @ 16:50:30
URL: http://isidays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0