No day but today.


Omtumlande dagar kan man lugnt säga, ska nu berätta om varför jag varit så frånvaro från bloggen och även inte vart i skolan på hela veckan. De började med att jag fick utslag och lite andra saker som jag trodde bara tydde på en allergis reaktion, så trodde de snart skulle gå över. Men mellan måndag-tisdags natt så blev de allt värre halsen svullnade igen och hög feber. Bestämdes då att jag skulle åka in till det sjukhuset som jag tillhör för att en läkare skulle titta på mig, och där trodde jag han skulle säga att de bara var en allergis reaktion. Men istället tittade han väldigt skeptiskt på mig och började undersöka mig, efter bara några minuter så ropade han på mer läkare och de kom in ett helt gäng med människor. Sen så sa han till mig att jag måste in till det stora sjukhuset för en annan läkare måste titta på mig. Under denna lila tiden har min hals hunnit bil tjockare och jag har bara fått svårare och svårare att andas. Sen kommer de västa, jag hatar sprutor och då menar jag inte lite! svimmar väldigt gärna av dem också. Med detta menar jag att de var tvungna att sticka mig flera gånger i armarna och även sätt in en så kallade infart. När allt detta händer har jag också tappat medvetandet, när jag vaknar upp igen så ligger jag i en ambulans med blå ljus och sirener på väg till stora sjukhuset som kanske bara ligger fem minuter bort. Där blir jag undersökt igen och får till backa andnings förmågan, sen efter de så får jag ligga i ett rum och vänta på farmor min. Nu undrar ni säkert vad de var för fel på mig och varför detta hände tyvärr finns de inget svara på de, de tror att jag kan ha något virus i mig men inte säkert. Är fortfarande inte helt frisk äter medicin och har en feber som kommer och går hela tiden.

Under alla dessa dagar jag har legat till sängs så har man hunnit få många tankar hit och dit. Ni vet säkert vad jag tänker säga nu, som alla andra typ. Shiit vad man borde lev mer nu och inte tänka så mycket, för en dag har man inte den chansen till de längre.

Nu vill jag bara tacka alla mina vänner som har ringt och grejat,

TACK! Ni betyder otroligt mycket, mer än vad ord kan beskriva!♥
Vill även tacka farmor och farfar!♥




Medicin kan göra mer än underverk och andra kostiga saker med humöret men även kroppen, vill ja lova!


There is no future
There is no past
I live this moment as my last.

Kommentarer
Postat av: guess?

du är väldigt väldigt söt :D

2008-11-20 @ 08:04:36
Postat av: Emelie

thanks!;) mhm jag vet inte riktigt vem de är.... mhmmm.. ledtråd?;)

2008-11-20 @ 15:25:02
URL: http://isidays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0