Jag kan bli din men också hans


Söndag en sån där dag då man inte tar saker och ting så allvarligt, man bara njuter av de sista som helgen har att erbjuda. En sån där dag då du passar på att plugg, träna, hänga med pojkvännen/flickvännen eller bara tar hand om dig själv. Eftersom alla mina böcker som jag behöver befinner sig mer än 5mil här ifrån då kunde jag ju inte plugga och just för tillfället ingen pojkvän. Så varför inte ta hand om sig själv, för träna får jag inte göra än om jag hade fått de hade de blivet en dag i träningens tid. Igår var jag och inhandlade Masikts mask från spa som jag testade idag. De var riktigt bra måste jag säga, luktade väldigt stark inte trodde jag att lera kunde göra de.
Ha en toppen kväll så hörs vi!



Haha! Man måste ju bjuda lite på sig själv ju.

Kommentarer
Postat av: Elin

Snart är det dags:D

2008-11-16 @ 21:15:41
Postat av: SV: Elin!

aa jag vet! shit vad jag längtar! vi måste ju titta upp tåg och sånt också ju!:)

2008-11-16 @ 21:35:04
URL: http://isidays.blogg.se/
Postat av: Frida

Hejhopp=) hoppas allt är bra med dig trots omtändigheterna?=/ låter läskigt..! har du tänkt gå på skrattgrejen om du blir bättre?=) kramis och krya på dig!=D

2008-11-16 @ 23:07:56
URL: http://fridarobinson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Masikts mask?

2008-11-17 @ 17:22:06
Postat av: Frida

jodå allt är bra med mig=) joo de är på torsdag, amanda var också sugen på att gå. vet dock inte om de finns platser kvar med de går ju att kolla upp=) kramis

2008-11-17 @ 18:54:17
URL: http://fridarobinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0