I've done what I can, now I don't give a damn


Godkväll
alla bloggläsare !
Sitter o funderar på om jag ska orka åka o partaja i Skövde, eller om jag ska ta en lugn hemma kväll idag, mest sugen på det sistnämnda. Det är mysigt att kika på idol och njuta av fredagsledighet :) Tippar på att Robin eller Kevin åker ut idag, vad tror Ni ?
Många funderingar och val om både det ena och det andra idag. Pratade i alla fall med SYOn idag. Fick inte jätte mycket vettigt sagt, men en del. Detta ledde till att jag just nu är mest inne på Psykolog-utbildning.
Mina idéer angående designen och min tavla är inte heller vad det var förut. Den är påväg mot helt andra grejjer nu. Resultatet får Ni se framöver.
I morgon blir det nog utgång på Statt i Mariestad, någon som ska dit ?

It's a little too late for You to come back
Say it's just a mistake
Think I'd forgive You like that
If You thought I would wait for You
You thought wrong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0